Karlsborg

Hej, och god eftermiddag!
Har inte suttit vid dator på hela degen fören nu.
Jag och Jimmy åkte till Karlsborg, efter många om och men.
Han ville kolla på en cross tävlig, men det börja 11,
och vi var där redan 10. Så vi åkte vidare till Karlsborg,
kolla på Karlsborgs fästning!
Otroligt fint, men det var inte så mycket som var öppet just då,
är öppet mer på sommaren.
Men efter ett tag så åkte vi vidare, kolla lite.
Der fans inget att kolla på :O
Så vi åkte till "sparhuset" med massa saker, allt möjligt!
Det fanns många lampor, men jag köpte ingen, dom var dyra :O
Men jag köpte en .. playboy mugg ;D
Är så otroligt glad över att jag köpte den för 39 kr :)

Sen åkte vi hem igen, det är ju något fel på Jimmys bil,
men alla bilaffärer var stängde, biltema var öppen
men dom hade inte en tempratursmättare, dom var slut.
Men det får väl gå ändå!

När vi kom till Hasslum, laga vi makaroner och köttfärs, MMMM!
Och nu sitter jag här, och ska kolla lite runt på internet.
Och Jimmy ligger i sängen och kollar på en Hitler film.
Har redan sätt den, så han får kolla på den själv ;)

I morgon.. blir det tomt här.
Jimmy måste åka hem igen :(
usch, det kommer bli så tråkigt!
kommer sakna honom så himla mycket! :'/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback