Lugn och ro

Hej!
Detta blir mitt sista in lägg skulle jag tror,
jag ska snart lägga mig i sängen,
är trött som fan >< i morgon börjar jag 20 över 8.
Och min buss går 7.40 perfekt! NOT
Men skit sak samma, i morgon måste jag lämna in
mitt busskort :( .. fast jag har ju fritidskort!

Jag var ute och gick förut, såå jävla skönt!
Att bara sätta i gång musiken i min mp3,
och bara gå, och bara tänka på sig själv!!
ÅHH, så härligt!
Men det var lite läskigt, för det kom en bil upp
till parken, och han åkte sakta, sen parkera den,
och stängde av bilen :O.
Men han åkte i väg sen ;)
haha, aja han kankse bara gjorde något i bilen,
inte vet jag, men jag ska inte skrämma upp sig själv!

Efter min promenad så tog jag två mackor med ost och gurka
och varm choklad! MUMS!

Men nu måste jag sluta skriva, ska fixa lite saker i mitt rum
innan jag hoppar ner i sängen och somnar som en gris!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback