Sitter i lägnheten nu :D

Godkväll!
Kom för ett tag sen till Skinnsberg, gick av vid Jimmys föräldrars hus
skulle hämta nyckel. Och jag fick hälsa på min älskade kattunge <33 :'(
det var verkilgen blandade känslor när jag höl i henne!!
Men kom nog ihåg mig, och lukta i mitt andsikte :')
Men eftersom Missan har förstört i Jimmys lägnhet
vill han inte ha henne här nu, hon busar för mycket.

Men efter en stund körde Mona upp mig till lägnheten.
Och nu sitter jag här, har ätit en billys panpizza (y)
och käkat lite godis :P
Fick en prisent av Jimmy också :)
Jag lägger även upp lite bilder på hans lägnhet,
det börjar bli fint här nu ;D


hihi, detta låg så här när jag kom hem :*
verkligen gulligt! och det han skrev var också gullgit!!! <333


Detta fick jag :'D verkligen skit söt! :)))

Nu kommer det även lite bilder från han lägnhet ;)


Sä här ser det ut när man kommer innan för dörren till Jimmy ;)


Rummet ;)


Och här är (sovhytten) :P
det blir trångt i sängen, men bara jag får vara med min älskling <3

Han kommer snart hem från jobbet också :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback