Tänk om ..

Hej!
Var nyss på Ö&B, köpte tunnbröd, PIPP och PIPP!
Jag är ute och går nästan en timme varje dag,
och ändå stoppar jag i mig massa PIPP!

Det är svårt, det är inte bara sluta när man är "beroende" av det.
Men jag ska klara det!
Det har jag bestämmt mig för! Det bara är så!! PUNKT SLUT!!!

Men det jag ville säga med detta inlägg är att jag är beroende av ..
pengar! Och det kan jag säga, det är jobbigt!
Nu när jag har flyttat från min familj på vardagarna är det verkligen svårt!
Men jag ska inte svika mig, igen!
Denna gången ska jag sluta, jag måste kunna spara.
Idag när jag var på Ö&B tog jag en PIPP påse,
men jag la tillbaka den, för jag behöver den inte, och jag sparar pengar!
Känns mig stolt just nu..

Försökte få tag på mamma eller pappa förut, men ingen svara ju så,
men jag skicka ett sms till mamma att hon fick säga till pappa att
han skulle lägga in 200 kr till mig. För jag ska köpa nya skor ;)
Så jag hoppas han gör det innan i morgon! :O
Jag bara måååste ha dom i morgon :'O
Jag ska även köpa hårfärg i morgon, efter skolan.
och då tänkte jag att jag skulle köpa skorna sammtidigt! ;)

Jag ÄR kär! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback