This is it

Godmorgon!
Idag är det alltså redan onsdag.
usch, tiden går för snabbt.

Jimmy gick ner till affären lite för han skulle köpa något
till golvet, eftersom det har blivit mycket repor :P

Vi var nyss till hund&katt affären i skinnsberg,
och jag säger bara: fyfan!
Tjejen som var där prata engelska
och jag fråga efter kattkoppel,
och sa: "kattkoppel? nee det har vi inte,
det brukar man inte ha till katter.."
Jag bara nehe!! :O
fyfan vad jag är sur, dom måste ha bytt ägare,
jag gilla hon som jobba där förut!!
men i det, vi ska till Fagersta på fredag då
ska jag gå in till hund och katt affären där!

Jimmy ska även gå och jobba idag i TRE timmar ojojoj! :D
men jag ska bara slappa här i lägnheten! ;)

Och idag är det även this is it med Mikeal Jackson ;)
jag ska inte titta på den, men det ska Carro Jimmys syster.
Äh, orka xD
Han har vissa bra låtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback