Tidsfördrift!

Hej!
Hahah, jag har suttit inne på facebook ett tag nu ;)
Har fixat min farm ville och mammas :D
Vilken jävla tidsfördrift! :P

Men jag ska nog titta på TV resten av kvällen,
kankse ska gå till Olsson och gå ut med deras hund,
var där förut på dagen, men då var ingen hemma.
Dom är bortresta, men Robins tjej skulle vara kvar och Tobias.
Annars går jag i morgon innan jag åker till mormor och morfar,
och äta mat, får se om jag får köra bil kankse ;)
Efter vi har varit hos mormor och morfar, ska vi till Skövde!
Dom ska ta med frysen till mitt rum, ska höra med vaktmästaren
om det finns något kylskåp man kan få låna.
Jag hoppas det, annars måste jag köpa det också! :O

Sen ska mamma köpa busskort 30 dagskort, heter en,
och den kostar runt 300 kr!
Fyfan vad mycket pengar!
Jag måste hålla i mina pengar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback