Usch, på mig!

Godkväll! .. redan ..
Har inte hunnit skrivit något fören nu.
Efter skolan tog jag bussen till centrum "jag har glömt mitt busskort"
Hahaha, jag måste sluta göra så x'D

När jag väl var i centrum så gick jag till commerce,
kolla hur mycket pengar jag hade kvar på kortet.
Inte mycket kan jag säga :O
Men efter det gick jag i alla fall i väg till willy:s
Köpte svart hår färg ;)
ska färga det nästa vecka tänkte jag.
Ni kankse tycker att det är onödligt att köpa så tidigt,
men det är lika bra! :D
Efter det så gick jag till bibblan skaffa lånekort,
och sen låna jag en bok, linaskvälls dagbok ;)
jag låna ettan nu, ska låna tvåan sen :)

Efter det, tog jag bussen till elinsesplanad,
och köpte MINA ÄLSKADE SKOR :'D
LOVE THEM!
Efter det skicka jag i väg till elgiganten
och fråga om mobilen som jag kankse skulle ha sen.
På internet kosta den 1.919, och i affären kosta den nästan 2.500 :O
Så jag fråga varför och hur jag ska göra med min gamla mobil,
han svara på mina frågor, och nu vet jag! ;)
Skönt att veta, efter höstlovet, får jag antagligen en NY mobil :D

När jag kom hem så fixa jag nudlar ;*
MUMS <3
Och nu sitter jag här, och lyssnar på radion!
Ikväll ska jag prata med min älskling <33



Den ska jag ha sen, hoppas jag!
w595



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback