Bilder från rummet :D

God kväll!
Jag åkte in till centrum klockan 18.00
Gick till presbyrån, köpte fritidskort.
Se tog jag en buss till mariesjö,
eftersom inte bussen gick upp till Hasslum.
men jag gick till ÖB, och köpte:
En dörrmatt, två nudlarpåsar, två choklad kakor,
örontopps, rackhyvlar :)
det gick på 75,50 ;)
Måste ju säga att mamma köpte nya skor till mig också :)
bilder kommer :D

Ska snart duscha!

Men nu har jag faktist tagit kort på mitt rum,
så nu kommer det lite bilder!
(men bara så ni vet är inte allt klart,
orkar inte göra allt ikväll)

Här är mitt "förråd" i rummet


En bild till på "förrådet"


Så här ser det ut när man kommer in.
(Det hänger massa kläder där för att dom är blötta) xD
På bilden ser man även mina nya skor :D (kommer bättre bild)


Min spegel :D (den satt redan i rummet)
och en massa skit på golvet xD


Mitt skrivbord, det är mycket skit på den just nu ;)
som ni kankse förstår så var det redan mödlerat när jag flytta in.


Sängen ;)


Sista bilden på rummet ;)
jag vet inte vad jag ska kalla denna bild? xD
det är inte så snyggt i orning, men ska fixa det i morgon :D


Och nu kommer det bilder på mina skor :D

Dom här köpte mamma åt mig :D


och hon köpte dom här :D
båda två kosta 400 kr typ ;P


Kommentarer
Postat av: Johanna

såg när du kollade på skorna ;D

dom va ju nice, :)

2009-09-25 @ 20:59:15
URL: http://tttakemeasiam.blogg.se/
Postat av: Sandra

Såna rosa/svarta har jag med (:

2009-09-25 @ 23:07:29
URL: http://caruso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback