Det räcker nu..

.. jag orkar inte mer.
Jag är så trött på skiten nu.
Vill bara här i från.
Jag just för denna stunden önska jag att
jag inte hade left nu, det är verkligen dåligt nu.
Jag önska att jag hade hållt min käft stängd.
Då hade jag inte suttit här och gråtit så mycket som
jag gör just nu. Jag orkar en tänka på att det är skola
i morgon, jag orkar inte med det.
Jag måste ha någon att prata med.
Jag vill inte prata med kuratorn i skolan.
Hon var ingen bra. Jag vill ha Ann-Sofi att prata med!

Jag det jag tyckte om det kunde inte dom acceptera från mig!
Och ändå säger dom att vi i familjen ska acceptera varandra.
Jag mår dåligt att bo hemma, och det vet dom nu.
Jag orkar ens tänka på att jag måste bo hemma nu
en vecka till, tills jag kan flytta!

Jag ingen lust att vara här, mina tårar bara rinner ner.
Jag har ingen lust att gå till skolan i morgon,
hur ska jag kunna konsentera mig efter denna stunden?
Hur tänker ni?
Och hur tänker jag?
Jag är en jävla idiot, som inte tänker hålla käften!
Jag har all rätt i vägen och säga vad jag tycker om er!
Jag är trött på detta nu, jag vill ha en förändring.

Men herregud! Jag måste sova nu.
Jag ska ta mig till skolan i morgon,
om jag är kvar där, det är en annan sak...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback