Fy Sandra !

God eftermiddag!
Fy på mig, har inte skrivit något idag xD
Har haft fullt upp hela dagen!
Men kom hem för en timme sen typ,
har inte hunnit gjort så mycket här hemma.
Har ätiti en paj, sen pratat lite med mamma.

Igår ska jag till Vadsbo, prata med Ann-Sofi.
Efter det ska jag väl in till marknaden en liten snabbis!
Sen till skolan ;) .. efter skolan ska jag väl in till marknaden igen.
Får se hur mycket som är kvar på marknaden,
efter jag kom till Mariestad vid fem tiden,
och dom flesta brukar lägga ner vid 5-6 tiden :/
Men jag ska hinna kolla lite i alla fall!

Ska snart städa Smulans bur, sen duscha.
Sen ska jag även packa det mesta idag.
Hinner väl inte göra det så mycket i morgon :P

Börjar känna mig stressad! :'O ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback