Hiss&Diss

Japp nu kör vi hiss&diss igen!

Idag vill jag dissa på en gång!!

Idag hämta jag nyckeln till rummet, jätte skönt!
Men snart märkte jag att det finns inte en jävla sak i köket :O
Inte ens en sked!
Och jag har inte med mig något sånt!
Jag har med mig mat, men inga kastruller.
Så det är tur att jag hade med mig mat som jag kan
värma i mikron, ska åka hem på söndag och hämta saker.
MEN, jag förstår att dom inte kan ha saker i köket.
Men ändå då, då kunde dom ha sakt det innan!

Och så till en hiss!
Måste ju säga att jag är kär i rummet i Hasslum ;)
det är dock lite tomt i rummet än så länge.
Men jag ska ta med lite saker på söndag :P
En STOR hiss <3

Bilder kommer, måste bara köpa batteri till kamran ><


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback