Hur ska jag stå ut ? :S

God morgon!
Jag vakna vid 7 redan xD kunde inte somna om :/
OCH igår kväll, herregud! Dom hade antagligen fest på övervåningen!
Idiot! Dom spela musik. Jag kunde verkligen somna.
Men när klocka var ett orka jag inte ha mina ögon öppna :/
Så jag somna, men fyfan jävla idiot!
Hoppas det är lugnare i natt sen :O

Men idag är det commerce som gäller ;D
det var länge sen jag var där.
Jag har dock bara runt 100 kr men jag ska inte köpa något speciellt!
I så fall köper jag något bra att ha i rummet!
Men nu ska jag ta på mig, och sen äta frukost :D

I MORGON KOMMER MIN ÄLSKLING :D<3333


Kommentarer
Postat av: Klint - Att vara tjej på Fordonsprogrammet

Sv; Hehe!

Dom tog inte en jävla mäktig Audi rs4:a igår på verkstan jag var på! FYFAN vad snygg den var!!!

2009-09-26 @ 09:03:04
URL: http://klintt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback