Ingen sömn i natt...

God morgon!
Sitter på mitt rum i Hasslum, har mina jobbar kläder.
Ska strax går i väg till bussen.

Jimmy kom igår/idag natt, typ vid 12 tiden.
Han hoppa ner i min säng, men jag klara inte av att ha
honom där (vet inte varför) så jag tog ner madrassen åt honom.
Han somna ganska snabbt!

MEN den där jävlen spela musik igen!!
Jag gick upp och sa till honom "asså tror inte ni att det är folk som sover nu?!"
"Joo.. men asså när du kommer till ett studentbonde så får du leva efter miljön!"
"Jaa, men det står på pappret när man flyttar in att man ska HÄNSYNT till andra!"
"Men okej, jag kan sänka.."
"okej tack..."
hahaha, :O helt jävla idiotiskt!
Jag förstår att dom kan sitta uppe hela nätterna, för dom bor ju
brevid sin egna skola, men dom kan faktist störa andra!!!!

Jag kan kunde verkligen inte somna..
Klockan blev runt 2 tiden, DÅ stängde han av sin musik.
Han spela inte högt, men när man hör bara lite så blir det ju riktigt irriterade!

Men nu måste jag ut till bussen!
Skiver när jag kommer hem igen.

Pussss på min älskade Jimmy <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback