Jävla mobil!

Hej!
När jag var inne i centrum så fick jag ett sms om att min
mobil är klar, och kan hämtas. Jag åkte hem, men kom
på att, va fan, det är lika bra att hämta den.
Så jag åkte in till centrum igen, och sen till elinssplanad,
jag gick in och hämta min mobil.

MEN, när jag kom hem igen, och jag diska,
och när jag tog upp den, jaaa, då har den jävlen stängt
av sig IGEN! Asså jag vill inte lämna in den där jävla telefonen igen!
Jag vill INTE ha tillbaka den heller! :O

Men nu tänker jag låta den va, kommer inte orka lämna in den nästa vecka
slutar ju 16.00 i Mariestad, sen ska jag ta mig där i från till Hasslum.
usch näääj. då får det fan va!!
Jag ska köpa en ny mobil! .. sen!

Resten av kvällen kommer jag väl sitta vid dator, jag skulle gärna ha
en TV på rummet :( det är så jävla ensamt och tråkigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback