Kvälls inlägg

Hejhej!
Har inte kunnat skriva så mycket idag :P
Dumma mig!
Jag gick till skolan i morgon efter många om och men!
Men mamma har ju rätt att jag missar massa om jag är hemma..
Men det gick, jag skratta lite.. Men allt som hände igår kväll
fanns i mitt bakhuvud. :/ Men efter skolan, eller jag fick sluta vid halv 2.
Då sa Alf till mig att jag skulle till Björnstigs i Mariestad,
så det var bara att ta bussen dit. Jag ska nämligen praktisera där nästa vecka :P
och har även listat ut att jag kan faktist sova i skövde i alla fall ;D
Men vi får se, måste gå upp halv 6 :(
usch! men jag kan ju sova på bussen till mariestad :P

MEN sen tog jag bussen till stationen och träffade på Frida
och min älskade melkersson :) så hon och jag var kvar i stan
tills 6 typ, sen kom mitt tåg hem och hennes föräldrar :P
Sen möte jag även SeGa och Jenny också :P
Så jag och Jenny prata lite om det som hände igår...

Men när jag kom hem så försökte jag fixa CD på svenska,
men eftersom denna dator har något fel,
så fick den cp, och skit!
Så jag måste lämna in den på torsdag typ :P

Idag kom även oriflame.
Och sen basta jag, jenny och mamma.
fast mamma orkar inte basta så länge.
men jag och jenny basta ett tag i alla fall x'D

Men nu har jag fixat lite med CD igen.
Men orkar inte göra mer ikväll!

Ska ju hinna gå in på allas fina bloggar också :D
Men nu ska jag inte skriva mer, det blev ett ganska långt inlägg :)
i morgon skola i morgon, igen :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback