Lilla kissen då...

Glömde ju säga igår att det kom en liten katt här inne.
Han/hon mjama, jätte mycket.
Men eftersom jag stod i morgonrock så tog jag
och Jimmy kläderna och gick in med henne till mitt rum.
Jag kom ju på att jag hade ju katt mat från Missan.
Åhh jösses säger jag bara, jag tror inte han/hon hade ätiti på flera dagar :O
Jag hann inte ens öppna locket, fören hon var i matten.
Sen när maten tog slut, då gick hon in i min soptunna,
och hitta en gamal macka :O Lilla kissen! :(
Tyckte verkligen synd om han/hon.
Jag hann aldrig kolla om den var en kille eller tjej,
men det såg ut att vara en kille.

Men jag tror inte hon var hemlös heler,
hon var ganska väl skönt i alla fall.

Men till slut så slängde vi ut henne.
Hoppas hon har ett hem bara!
En bild tog jag på han/henne.
Den var otroligt gosig av sig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback