Så jävla ensamt :/

Hej!
Usch så tråkigt ensamt det är här nu :(
kommer nog aldrig sova ensam på helgerna ;O
fyfan vad tråkigt!
och jag har ingen TV heller, och det finns fan ingen TV här heller :O
Jo på övervåningen, men den är alltid upptagen..

Jag har inte gjort så mycket, har städat undan lite i byrån,
och fixat lite små saker, har även diskat lite igen..

Hahaha, måste ju även berätta att det är EN jävla kille som
spelar så jävla hög musik på kvällaren.
Det var han som spela musik fram till ett igår kväll :O
Och han spela högt för en timme sen typ, då gick jag och stängde två dörrar
som finns, (svårt att förklara) men han upptäkte antagligen att jag hade
stängt dom dörrara, så han stängde av sin musik haha xD
bara jag får sova i natt, det blev inte så lång sov stund i morses.
Ska nog lägga mig redan snart, är trött som fan ><


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback