Snart klar ..

Hej!
Har packat det mesta nu ;)
Det ganska mycket som ännu inte är packat ;O
Vet inte hur jag ska hinna med allt ;O
Jag lär ju ta ledigt från skolan i alla fall,
i alla fall svenskan. Om jag ska flytta in med allt på fredag måste jag ju
också hjälpa till :P .. annars lär vi aldrig bli klara!

Jag har i alla fall nyss duschat, sitter och är jävligt trött,
vill bara lägga mig i sängen, men först måste jag städa
lite i mitt rum, det är lite stökigt! ;)

Det har blivit lite tomt i mitt rum nu, har ingen sterio längre
för den har jag redan packat ner ;) haha!
Det är lite kläder kvar, och ALLT mitt smink ;O
Om ni bara visste hur mycket jag har :P
HAHAHAHA, måste kankse slänga i väg vissa saker,
men jag har svårt för det, för man kankse andvänder
det någon annan gång ;D

Ajaa, ska kolla min facebook, sen städa, SEN sova.
älskling på söndag <3333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback