Snart !

Hej!
Har nyss packat in NÄSTAN allt i mammas lilla saab ;)
okej den är inte så liten men. det är mycket jag ska ha med mig!
har inte ens packat in min stora "resväska" med alla mina kläder i :O
Jag vet inte ens om den får plats i bilen haha xD
det är redan fullt i bilen ;O
Men jag får slänga in den sen, väntar på lite kläder ska bli klara ;)

I morgon gäller det!
I morgon flyttar jag! Jag och mamma ska väl även till skopunkten
och köpa skor till mig, måste ha nya :O
Men får se hur mycket allt detta går på i morgon, mat och sånt där ;P

Hoppas verkligen att det inte är några problem att ansluta min dator
till trådlösa som finns i rummet ;D GRATTIS!

Jag längtar!! <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback