Åh vill ha min älskling här...

Hej!
Dålig upptatering, jag vet!
men va fan jag orkar knappt blogga längre ;P
Men aja.
Idag jobba jag 9.00 - 16.30 ;)
Så skönt, idag har det gått bra..
Ganska lugnt ändå, det blir alltid lite skällande.

Men när jag och Olsson sluta så drog vi till Smycka.
Hon ska ju pierca sig snart igen ;)
Så jag hängde med sen gick jag hem.
Har lyssnat på musik för det mesta, och kollat runt på internet.

Och nu letar jag efter en utbildning om hundar (y)
funderar på att flytta upp till Jimmy :D
Och gå lärling hos honom ;)

Jag såg en bild på Jimmy förut på hans pappas blogg.
På honom, jag blev varm i hela kroppen när jag såg honom :*
Längtar efter honom <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback