Dålig upptatering

Hejsan!
Jag skriver typ aldrig här längre?!
Det är ju tyvärr inte så många som läser min blogg.
Men jag skriver det för jag vill det.

Idag vakna jag vid 7.36 jag skulle ha varit hos Ann-Sofi 7.30
Så det var bara upp och hoppa.
Så jag hann att prata med henne en stund.
Sen tog jag en buss till stationen och sen buss hem LATMASK! :(

Men på jobbet var det roligt som vanligt! ;)
Träffa två nya hundar - naken hundar <3
Sååå söta :*

I morgon ska mamma, jenny och jag åka till pappa och äta pizza ;)
Och sen ska vi hämta upp Lisa så ska hon sova hos oss :)
Mamma ska sova i Lugnås ;)

Så vi får väl se vad vi hittar på :D
lite fest sugen är jag allt... :P
hahaha, fast vi får väl se om vi drar ner till ko-torget på kvällen/natten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback