Hoppas!

Hej!
Idag ringde dom från lärcenter och sa att det kan finnas möjlighet att
få någon slakt utbildning inom hund dagis som förtegare.
Jag ska ringa i morgon ska bestämma en tid med dom.
På torsdagen 29 april.
Jag hoppas allt går som det ska nu!!
Jag vill detta så gärna, annars så får jag ju
ta ngn annan utbildning.. jag måste ha en utbildning nu..
Känner att jag vill ha en NU, NU, NU!!!

Får även se hur det blir med att flytta också..
mamma verka ju inte så glad på rösten i alla fall.
Jag hoppas i alla fall att hon stöttar mig, och alla
mina vänner också, jag förstår att dom kommer bli "arga"
på mig men, detta är min chans att gå vidare.
Flytta från skiten i M-stad och flytta ihop med Jimmy <3

Men jag är otrolig nervös för allt detta... :/
men jag flyttar ju inte förren sista maj i alla fall!
Så hela maj kommer jag bo i M-stad.
Men sen hoppas jag att jag att jag kan dra här i från!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback