Hos Frida <3

Hej!
Nu sitter jag hos Frida eller ja, det har jag gjort länge ;)
Men jag drog till Lisa vid ett typ. Fick köra till Lugnås :)
Det gick bra :)
Sen kom Frida, vi snacka en del :)
Sen drog vi till Frida och åt mat.
Sen hem till pappas hus för jag glömde ta ur min hårfärg :P
Lisa hängde med också :P
Jag ska väl kanske sova hos henne nästa helg, hoppas jag!!

Men vid 4 så åkte vi till Fridas pappa.
Vi har lyssnat på musik och dampat oss en del ;D
Haha <3

Men vi ska nog snart sova ;)
Är trött men vi ska nog snacka en del innan vi sover ;)
Dom har inget trådlöst så dom har bara en dator.
Så jag lägger upp bilder och skriver mer i morgon
när jag har kommit hem ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback