Jag vill så gärna detta..

Hej!
Praktiken "jobbet" gick bra idag.
Alltid lika roligt ;)
Fast vi fick ett tråkigt besked också, Rejs kommer
inte komma till Top dog mer :(
Av vissa skäll, men det kommer bli så tomt utan honom.

Men efter praktiken så gick jag och Olsson till stationen,
tog bussen hem, kom hem för typ 40 minuter.

Jag ska ta ngt att äta sen.

Jag prata även med mamma om flytten som jag kankse ska göra.
Jag visste att hon kommer reagera som hon gör..
Men jag skiter i det!
Jag vill flytta här i från, börja om på nytt!
Och det blir bäst att börja om livet med en person som man
älskar mest av allt på hela jorden: pojkvännen <3
Men allt handlar mycket om pengar också..
Jag kommer ju få mitt studiebidrag men sen vet jag inte..
Kommer aldrig klara mig på det.. men mamma och pappa får
ju allt hjälpa till med pengar, jag behöver i alla fall 2.000
då kan jag väl kanske klara mig på.
men jag får se..

Jag vill detta så gärna, jag gör allt för att få detta funka.
Som Jimmy sa, man får allt leva fattig i två år.
Sen är man klart med skiten!

Vi prata även om marsvinen, vi ska avliva dom snart :'(
Det är nog bäst så.. så fort jag har fått klart om jag ska flytta så
kommer nog dom få somna in :(<3
Dom mår inge bra, så det är bäst så.
Finns väl ingen som vill ta hand om dom.
Dom är så gammla nu, och smulan är ju 6 år.
det är bäst så <3

Men vi får väl se, ngn dag kommer dom få somna in...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback