Kan inte bestämma mig...

Hej!
Jag kan inte bestämma mig..
Att gå utbildning i Örebro låter jobbigt..
Vart ska jag bo?
Vart ska jag få alla pengar i från?!

Jimmy har tjatat länge på att jag ska flytta ihop med honom i skbg.
Och ja, just nu vill jag det.
Men jag hinner väl ändra mig..
Men jag måste ha en utbildning!
Och skulle behöva börja med en utbildning NU.
Så är jag klar tills jag är 20 (y)
Eller, inte just nu.
Men kanske i slutet av maj i alla fall?

Jag ska i alla fall ringa lärcenter i skbg och höra med dom
om dom kan hjälpa mig. Jag vill ju jobba på ett hund dagis.
Eller passionat (staving) .. aja jag får väl se.
Jag ska ringa i veckan.
Har inte sakt ngt till mamma än.
Men hon vill ju att jag ska ha en utbildning så jag hoppas hon blir
glad för min skull..

Men det är inte säkert än.
Men jag försöker slippa undan att flytta till Lugnås igen..
Vill bo ihop med jimmy för den delen också!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback