Känslor

Känner för att skriva av mig nu.

Jag bad mamma ringa mig efter mötet.
Och jag sa att hon jag prata med trodde jag var 20 år.
Fast jag blir bara 18 år..
Så jag kommer antaligen bara få 1050 kr.
Och det klarar jag inte mig på.
Men då trodde jag mamma och pappa kunde ge mig 1000 kr.
Men nehe, mamma fattar inte att det är samma sak
om jag skulle bo hemma eller borta, jag kostar vart jag än är!
Men hon sa att hon kunde hjälpa  mig med pengar i höst.
Men jag vill flytta NU, skita i allt i M-stad..

Så jag funderar på att skriva in mig här nu,
och försöka hitta ett sommarjobb/extra jobb så länge
Och börja som lärning i augusti i stället?
Men det är ju bara de, jag måste hitta ett jobb också!!
det finns ju inga :(
Men jag får ta och leta på..
och sen hoppas jag lärcenter hör av sig idag eller på måndag.
Hon som jag prata med skulle prata med rektorn på lärcenter
och se om dom kunde hjälpa mig ändå!
Det hoppas jag!

Aja, just nu är jag besviken har ont i magen.
Vill bara krama om min älskling <3
Men han kommer i eftermiddag, jag behöver inte åka till
Avesta, men jag gör det nog ändå.
Fick låna hans busskort! :P

Om 11 dagar är jag 18 år, och då får jag röra min spar pengar.
Kommer så klart inte att göra av med dom!
Dom ska gå till ngt nyttigt!
Som kanske en utbildning i framtiden.
Jag kommer antligen gå handel på lärcenter.

Men jag ska snart hoppa in i duschen och sen fylla på Jimmys busskort..

Räggare ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback