Lägg dags

Tjoo.
Sitter vid Jimmys surrande dator :P
Jimmy la sig redan vid 10, han ska ju gå upp kvart i fem i morgon x(
Idag har jag inte gjort så mycket, jo vid 4 tiden kom Emilia hitt :)
Lite senare gick vi och dela på en pizza (y)
Så jävla kul att vara med henne! Hon betyder mycket för mig!!
Lite senare kom Jimmy hem från jobbet.
Han hade köpt nya fälgar till bilen :D
Så vi hänge med hem så jag fick tvätta dom ;)
Sen satte Jimmy dit dom.
I morgon ska Emilia kankse komma till lägnheten och äta med mig :)
Sen på kvällen vet jag inte om hon skulle komma också? :P

På lördag ska vi till Västerås, förhoppningsvis så blir det lote street race ;)
Nä.. jag ska kolla lite till på internet sen sova :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback