Marsvin <3

Jag skrev ju förut att vi skulle avliva marsvin.
Förut när jag hade kollat på tv och kom in till mitt rum tog jag upp
Smulan, och jag känner på henne att hon mår inte bra :(
Hon kan konstig päls, hon fäller, och har tappat hår på magen,
det blir massa gläg runt ögonen på henne.
Jag kunde inte hålla inne mina tårar, dom bara rann..
Det känns väl bättre, men det är bäst att avliva dom.
Amber är ju inget fel på igentligen.
Men marsvin är flokdjur, dom  mår bäst att leva tillsammans.

Men en sak är säkert, detta är INTE mina sista marsvin jag kommer
skaffa i mitt liv! Jag kommer säkert skaffa ett när jag och Jimmy
bor ihop. Dom är ju sååå söta ;D<33



Jag älskar dig gumman!
Jag kanske inte ha bryt mig så mycket om dig.
Men jag har alltid älskat dig <3
Önska du kunde ha stanat hela mitt liv.
Men jag vet att det inte går..

Vi ska inte avliva dom än,  men när jag vet att
jag ska flytta då ska vi nog beställa en tid att avliva dom :'(<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback