Örebro ?

Hej!
Jag har ju varit inne på att flytta till Örebro för att slippa skiten här!
OCH jag vet att det är inte bara å bara att flytta..
men nu har jag hittat ett hunddagis i örebro
som kan ta in praktik elever och sedan kankse få jobba där
och medan man jobbar där så kan man gå en utbildning :)
Så det tänker jag göra!
Jag ska prata med Vadsbo på torsdag.
Får se vad dom säger om det.
Om jag kan praktisera där uppe och så på Vadsbo
och om jag väl skulle få jobb så flyttar jag ju upp.
Det finns i alla fall tåg som passar upp dit ;)
Jag ska ringa i morgon och se vad dom säger!
Jag vill flytta jag pallar inte med Mariestad mer!!

Och jag vill utbilda mig till ngt med hundar.
Om jag kan få jobb där sen så skulle det vara såå gött!
Men hoppas inte för mycket!!!

Jag får se vad Vadsbo säger också..
dom kommer ju få betala mina resor dit i så fal... :/
hmmm..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback