Sambo snart?

Hej!
Jag är redo för att flytta (y)
Jag vill flytta ihop med Jimmy nu.

Han och jag leter efter en två (a)
Tänk den drömen kunde slå in just nu!
Men först måste jag kontakta Inge på Vadsbo,
så han kan ge mig lite mer råd om att flytta och skola och sånt där.
Om jag ska gå Lärcenter måste jag först vara in skriven i Skbg.
Och det har jag ingen anning om hur snabbt det går eller segt..
Och Jimmy måste flytta från sin lilla 1:a så vi kan flytta till en 2:a.
För jag klarar inte av att bo på en jävla 1:a :O
Men jag ska kontakta Inge idag och se om han har ngn tid i veckan så
jag kan få detta klar gjort. Om mamma och pappa vet jag inte
hur dom kommer reagera.. jag hoppas dom inte bir arga på mig..

Det är mycket hemma just nu, och det känns som att jag försöker "fly"
från allt här i M-stad. Men så fort jag är klar med min utbildning så
kan jag flytta till örebro och jobba där.
För jag tänker inte bo i Skbg hela livet, usch!!

Men vi får se vad som händer..
Jag är föresten hemma idag, är dålig i magen och mår illa :(
Det är lite bättre nu, men inte mycket.
Så jag ska snart upp och diska all disk vi har (y)
Sen ringa Inge och se om han har ngn tid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback