Sova snart

Godkväll/natt!
Klockan har gått förbi 12 slaget.
Jag börjar bli trött, men jag vill ändå inte sova!
Jag är ju för fan ledig! :D

Jag fick ngt slags damp ryck så jag började städa 12 på natten :D
Det är väldigt typisgt mig.
Jag la undan alla kläder som låg på golvet och i sängen.
Så nu kan man se mitt golv igen ;)

I morgon ska vi städa lägnheten och sen ska jag dra till Frida :)
Jag ska sova där, gött! (y)
Länge sen jag såg henne :'O :(
Antar att vi ska åka moppe ut till hennes pappa vi ska sova där :P
Jag ska nog övningsköra till Lugnås i morgon :D hihi!

Men nu ska jag gå på toa sen lägga mig i sängen.
Kanske kan försöka ladda ner ngn film.. hmm?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback