Sova tidigt

Hej och godkväll!
Det blir inte så  mycket bloggande nu för tiden :P
Börjar ju lixom 9.00 - 17.30 ;)
Men jag ska försöka blogga lite oftare.

Idag på hunddagiset gick det bra.
Alltid lika roligt!

Efter det så gick jag upp till mormor för hon fyllde år.
Sen fick jag köra bil hem med mamma :D
Hahaha, jag körde senast i höstas :O
Det var nästan som att jag var en nybörjare på att köra :O
ussch, måste börja köra nu!
Till hösten vill jag har körkort!!

Men i morgon blir det inget jobb, då ska jag gå upp 4 :(
Och åka buss i ca. 3 timmar till Ullared!
Så jag ska snart hoppa in i duschen och duscha :P
Sen lägga mig i sängen med Svenska Hollywood fruar :D

Får se om jag kankse ska köra en bitt till Ullared.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback