Sova (y)

Hej och snart god natt.
Jag och Lisa ligger i mammas säng vi ska snart sova.
Vi ska sova skaffötter ;)

Vi gick till stan vid 11 tiden.
Sen träffa på lite folk på stan, hände inte såmycket.
Sen drog vi hem vid typ 1.
Då hällde jag upp vatten i badkaret och vi bada ;)
Jätteskönt, eftersom det var så kallt ute :P

Nyss så började mina marsvin "sjunga" :O
Jag läste på internet och såg att det heter "fågelsång"
Men det finns typ ingen som kan förklara varför :O
hmm..
Men lilla Smulan har ju alla möjliga sjukdomar på sig :(
Men så länge hon äter så hoppas jag att hon inte lider!!!
Älskar henne så mycket <333

Men nu somnar Lisa snart och jag med :P
Gooooodnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback