Ullared <3

Hej!
Jag tänkte berätta lite om min dag ;)

Dagen börja med att jag vakna 4.00.
Gick upp och fixa i orning mig ca. 4.45
åkte vi och hämta Johanna vid sin lägnhet.
Och där börja våran ca 23 mils resa ner mot Ullared!
På vägen åt vi även frukost.
Vi åkte fel en liten bitt, men inte så farligt långt.
Vi var frame ca 8, vi gick in på en gång och kolla efter kläder m.m
Jag hitta en del saker: http://anoschkinbilder.blogg.se
Jag glömde till lägga att jag köpte en data mus också :D

Vi gick ur Ullared vid 11 tiden, vi åkte i väg till ett ställde
där vi alltid stannar och äter mat.
Jag hitta mina skor där :) för 99 <3

När vi var klara där så åkte vi hemåt.
Lite innan Falköping började jag köra.
Det fick väl sådär.. jag glömde att hålla in kopplingen två gånger x(
inte bra inte bra!!
Men det fick bra annars, jag lär mig till slut :)
Vi kom hem vid 3 tiden, lämna av Johanna.
Sen drog vi till stan Jenny köpte leggings och mamma köpte dricka.

Så vi var klara och helt slut i kroppen vid 5 tiden :D
En bra dag! (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback