Underbar kväll igår

Godmorgon!
Jag var uppe vid 9 - sitter och lyssnar på Eddie Meduza ;)
Jimmy ligger och sover än :P

Går kvällen blev lyckad, vi hade så kul (y)
Emilia, Niklas, jag och Jimmy kom fram till att
vi ska åka till Powermeet tillsammans :D
Kommer blir fett kul!
Vi åkte till pizzerian vid 6 och vi satt där till 22.00.
Hahaha, vi drog i väg med bilen sen.
Det var helt dött i skbg :'O

Vi drog hem vid 12.
Vi skulle nog va ikväll igen :D
Niklas kommer ju från skåne, han har sååå jävla
skön dialekt haha, Jimmy har lite svårt att förstå
och jag med, ibland hahaha!

Vi ska fråga vad dom ska göra på lördag,
för på lördag ska vi dra till Västerås på bilträff (y)

Mamma fixa ett sommarjobb åt mig också :D
Städa på campingen på Ekkuden.
Hela lovet x(
fast när det är powermeet tänker jag fan ta ledig!!!
Jag tänker INTE missa powermeet!!! <3<3
Vet inte ens vad jag tjänar ? :O


Kommentarer
Postat av: jenny

din gamla klocka :p

2010-04-02 @ 10:58:56
URL: http://justjennny.blogg.se/
Postat av: Savefors♥

Kikar in och önskar dej Glad Påsk och en trevlig helg =)



Kram Savefors♥

2010-04-02 @ 11:17:57
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback