Vart tog helgen vägen?!

Hej!
Va fan, vart tåg helgen vägen!?
Den är redan slut :(
Fyfan vad snabbt helgen försvann..
Och jag är trött som fan, jag ska lägga mig TIDIGT idag!

Lisa kom hitt vid 12 tiden.
Sen prata vi och lyssna på musik sen drog vi till stan vid 11 tiden.
Vi träffa hennes klass kompis och snacka en del.
Det var jävligt kallt ute så vi drog hem vid 1.
och vi tog ett bad mitt i natten hahaha! ;)
Snacka om allt möjligt! ;D
Sen la vi oss vid tre tiden, fast vi låg och snacka om en del.
Men jag stängde av datorn vid halv 4 (y)
Sen gick vi upp vid halv 12 ;)

Jag har sakt det till Lisa att detta måste vi göra om.
Fast med lite mer folk och sen får det ju inte blåsa halv storm ute :P
Funderar på nästa helg?!
Fast jag kan nog ändå inte då.. vi skulle på utflykt då med familjen.
Annars får det bli den 14 då ska jag ju jag och Johanna ut på Björnses :D
Men aja, vi får se!
Det måste bli en fest innan jag flyttar till lugnås igen!!! :D

Jag älskar min vänner <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback