118800

Jag såg min min syster blogg http://justjennny.blogg.se
att hon hade skickat till 118800 och frågat vem Jenny Anoschkin är.
(hon alltså) och fick ett jätte roligt svar!

Så jag var såå tvungen att skicka också fast om mig.

Till 118800: Vem är Sandra Anoschkin?
Svar: Sandra är kanske världen vackraste tjej!
Iaf tycker hon det själv.
Hon är visserligen snygg få och kommer gå långt här i livet
med hennes enorma självförtroende kan iblanf göra att hon
uppfattas som lite kaxig.
Hon har förövrigt en enorm kärlek till handväskor, helst
skulle hon bara shoppa handväskor hela dagarna om hon hade råd.
Då hon inte shoppar handväskor brukar hon skriva i sin blogg
samt hänga ut med sina tjejkompisar och snacka killar!

Hahaha!
Det stämmer en del.
Prova detta själv, eller om en kompis eller en vän ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback