Är i Fagersta :)

Tjatja!
Just nu sitter jag i Fagersta i våran nya lilla lägnhet.¨
Jag tog nyss bilder på hur vi har det.
Som jag ska lägga upp.

Resan igår gick bra med Fikus, han flåsa ganska mycket.
Han var nervös..
Jävla SJ!
När jag gick på tåget i Hallsberg så gick jag in i en liten glass"bur"
Där de redan va massa folk, och en hund.
Eftersom Fikus trivs bäst löst så hade jag honom löst.
Han var lite arg men han lugna sig :)
Sen kom det en hund till och en katt och sen kom hem katt till :O
Och där inne satt vi :O
Två ganska stora hundar och tre katter.

Vi väntar på att Jimmys föräldrar ska komma.
Vi ska gå och handla.
Fikus vaktar pappas öl.


Fikus satt brevid mig :*
Han satt och flåsa.


Bilden är tagen från badrummet :)
Så här ser det ut när  man kommer in i lägnheten!


Badrummet är det sne tak :P


Badrummet :)


Vårat föråd.. får se omm jag ska göra om där inne ^^


Köket, vi har datorn där inne så länge.


Jag gillar  köket mest av allt tror jag :)
Det är nyrenoverat :)


Klädgarderoben


Rummet.
Förhoppningsvis köper vi en bäddsoffa!


Rummet :)


Det är alla bilder jag har så läng.
Vi får väl se hur det blir sen..
Jag har lite saker jag vill fixa i orning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback