Back in Lugnås ^^

Hejhej!

Kom från stan för ett tag sen.
Har ätit mat och busat med Fikus lite ;)

När jag kom till stan så såg jag Farmor så vi pratade lite.
Sedan tog jag bussen till sjukhuset.
Sen vidare till kuratorn, sen till stan igen.
Gick och klippte mig, det blev inte mycket..
Men herregud så skönt det va att klippa sig ^^
Hon som klippte mig är så trevlig och snäll!

Sedan gick jag vidare runt i stan.
Jag köpte en tunika tror jag det är :P ?
Från Lindex.
Sen armband på kaphall.

Detta har jag gjort idag, vad har ni gjort? :)

Denna köpte jag idag! :)


En dålig bild på mitt nya armband och mina örhängen :*


Kommentarer
Postat av: friida

fiin tröja :D

2010-08-11 @ 01:10:31
URL: http://fridaostergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback