Börjar i morgon

Hejhej!
Har inte skrivit något på morgonen för jag följde med Jimmy till läkaren.
Sen hämta jag ut massa post som jag hade fått.
Sen åkte jag och Jimmy hem sen till Brinellskolan och prata med min mentor.
Det gick bra, och jag har pratat med coop också, så i morgon 9.00
börjar jag på coop :D

Äntligen får jag börja göra något på morgonen!
Kommer att berätta hur det går i morgon!
Resten av dagen vet jag inte vad jag och Jimmy ska hitta på?
Vi skulle behöva handla :/
men har inga pengar till det, men jag ska få pengar av mamma senare.



Kommentarer
Postat av: z a n n y h ♥ Jag är inte elak, bara ärlig!

Vill du bli dagens blogg? Kika då in på min blogg och anmäl dig nu :)

2010-08-25 @ 15:09:29
URL: http://zannyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback