Det går att sladda med den :D

Hej!
Jag skrev ett inlägg förut, men sen försvann det :/
och jag orka inte skriva om det.

Jimmy och jag var i Avesta en stund, jag köpte en parfym.
Hade ju ingen :O och en toa sopptunna :P
Vi var Tobbe en stund, sen drog vi till garaget i Fagersta :)
Jimmy städa bilen, vilket verkligen behöves! :S
Vi ska polera den någon gång.
Det är ju lite små pill med den, men det är ju inte så dyrt,
det är ju en 740 ;) hahaha!
Bilden tog jag vid saab i Avesta ;)



Hahaha, måste ju berätta .. när vi var vid garaget va Micke där också.
Han satte sig i framsättet och ville köra ^^
Så jag och Jimmy hoppa in, hahaha fyfan det går att sladda med den hihihi!!
Vi börna i grus och även lite på asvaltet ;)
Hahahaha, jag vet att Jimmy aldrig skulle göra så med den :P
Men Micke ville ju testa så jaa :P
Han är som han är, trevlig! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback