God eftermiddag!

Ja, jag får ju säga godeftermiddag nu.
Har inte bloggar något på morgonen jag städa lite här hemma.
Tog hand om disken och satte i gång diskmaskin och hängde upp tvätt.

Jag satte ut Amber och Fikus sitter/ligger med sitt sele i gräset.
Har satt på ett långt snöre så han kan få nästan frit på hela gräsmattan.
Han gillar inte selet men jag kan inte ha honom löst..
eller han kryper om kring.. och går i rabatterna (stavning)
Men han gillar att jaga fluggor och annat som rör sig i gräser :*

Mamma och pappa ska komma hem från sjön idag också.
Får se om det blir någon stad sen, eller om vi åker in i morgon?
Måste ha mer kattsand och kattmat till Fikus.
Jag ska snart äta mat.

Har lite bilder som jag har tagit :)

Fikus ligger på altanen :)


En bild på mig som jag tog igår ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback