I morgon får vi besök :)

Hejhej!
Jag och Jimmy var nyss ute och kolla lite på stan.
Jag köpte en kökshandduk :P och kattgräs hehe.

I morgon kommer mamma och mormor hitt.
Dom ska lämna över lite saker.
Kommer säkert få blommor av mormor hehe, som vanligt!
Senare ska vi kanske dra till garaget ^^
Jimmy ska fixa några små grejer på bilen.
Då kan jag också vara med, har ju mina arbetskläder,
fast i skbg :/ får se om jag och Jimmy kan åka dit och hämta dom :)
Vi har ju några små saker kvar nere i källaren i skbg..

Aja, just nu ligger han och sover :*
Jag kan lägga upp bilder som jag tog igår:

Min nya parfrym ;)


Vårat badrum.


Tobbes kattunge :*
Texas, såå jävla söt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback