Ikea

Hejsan!
Tobbe åkte nyss hem typ. Han hjälpte Jimmy att sätta upp en bokhylla
vi köpte på Ikea idag. Vi köpte lite små saker sånt där "bra och ha" grejer ^^
Vi åkte en TV-bänk och en bokhylla och en kryddställ.
Är riktigt nöjd med köpet idag!
Vi handla flr ca. 1.000.

Det var även en bilträff där vid mekomen, så jag tog några bilder där i från också!

Bilder som jag har tagit idag ^^

Hihi, Jimmy kör mot Västerås.
Vi satte in rosa rattmuffen och rosa tärningarna :*


Saab <3





Saab <3


Pick up ;)


Så jävla  snygg lack!


TV-bänken som vi köpte på Ikea för 199:-


Kryddställ


Jimmy och Tobbe bygger ihop bokhyllan.


Så här ser det ut just nu.
Jag har fixat i orning i hyllorna, men har ingen bild just nu.
Lägger upp en i morgon!


Jimmy och jag sitter och kollar på the dodesons på MTV
Sen ska jag sova :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback