Måste upptatera min blogg!

HEJHEJ!
Det är väl dags att upptatera min blogg, kanske ;) ?
Idag har min dag varit upp och ner vilket det gör för alla ibland!
Men i alla fall vid 3 tiden så åkte jag och Jimmy hem till Micke
och satt en stund, Jimmy köra honom till Avesta.
Medan vi satt hos honom så var han hundvakt till två st
hundar, blaning med amstaff :'o
Jag höll ju på att döö, så söta dom va!
Jag älskar ju verkligen amstaff!
Sen vid 4 tiden åkte vi till Avesta släppte av honom och åkte till
Tobbe sen stund :)
Jimmy och Tobbe va ute och mecka med bilen medan jag satt
och prata med Lisa i mobilen ^^

Efter ett tag åkte vi hem.
Jag är i alla fall vaken, men inte Jimmy :P
Jimmy kanske skulle hämta Micke men det är inte säkert.
Men vi får väl se hur det blir.
Jag får hålla mig uppe börjar bli lite trött men aja :P

Dom här undarna va det :*<3


Kommentarer
Postat av: Sophie

Näääe, vilka söta hundar :D

2010-08-29 @ 15:01:13
URL: http://sophiecollins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback