Pengarna rinner i väg...

Hejsan!
Vakna av att Jimmy skriker "men jävla katt.."
Fikus hade varit och bajsat och sen haft kvar bajs i rumpan
och på tassarna så han sprang runt -.-
Trevligt att vakna upp med det.
Jimmy var tvungen att gå till jobbet, så jag fick gå upp och städa upp efter honom.

Vid halv 10 så kom Jimmy hem igen, han har kanske halsflus :(

Jag gick ut på stan vid 10 tiden, jag kunde inte låta bil att köpa en väska ;)
jag var även inne på Lidel och handla lite. Och jag köpte en elvisp på elbutiken.
Så det blev liten mini shopping.. jag skulle behöva ha nya örhängen också ^^
Jag hitta ett par örhängen med playboy märke :O
Vill ha dom, men dom kosta näsan 300 kr

Så idag har det försvunnit ca 700 kr...
men så är det.. :/

Min nya väska :)


Nya elvispen :P



Några bilder som jag tog för någon dag sen:
Fikus gillar att ligga i handfatet :P


Så här har jag och Jimmy nu :)


Rummet:)


Jag vill skaffa en liten fondväg :)
Vi får ta och skaffa det :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback