Snuvig :(

Åhh, fan också!
Har blivit snuvig! :(
Och jag hatar att vara snuvig och ha piercing i näsan!!
För den gör att det kliar mycket och en åker ut när jag snyter mig.
Hahah, det låter äckligt.
Men jag ääälskar mina piercing!
Jag skulle heldre ha dom än att ta bort dom för ett jobb!
Så mycket älskar jag dom! :D<3
När jag har mer pengar ska jag pierca min tunga :D
Men det får bli till hösten/vintern.

Jaha, kul kväll..
sitter framför min (mammas dator) och glor
och dunkar musik (y)<3
Åh jag vill hitta på något!
Tänk om jag hade varit med Lisa och Emma i skövde,
då hade jag haft kul.
Men nehe.. har man inga pengar så har man inte...


Kommentarer
Postat av: robin hood.

Hejsan hejsan!



Kul att hitta lite olika bloggar, skickar detta meddelandet till lite bloggar jag aldrig har varit inne på för att höra folks åsikter, jag undrar nämligen vad du tycker om min nya design till bloggen?!, vore kul att höra andras tankar om den istället för bara mina haha!



kram! / robinhoods.se- gratis designhjälp

2010-08-06 @ 22:13:59
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback