Svar på tal!

Jag har ändra min status från förlovad till förlovad.
Och ja, vi är inte för att..
Jag inte känner för det, jo det är klart jag älskar Jimmy
lika mycket, men han och jag har bråkat en del sedan
jag flytta hitt. Och jag känner att det inte kommer funka
att ha en förlovnings ring när vi bråkar så mycket.

Men jag har tänkt att skaffa förlovnings ringar när
vi har menar pengar så ska vi köpa några dyrare ringar.

Jimmy har ju tappart bort sin ring också.
Men han gillar inte ha ringar på sig ändå ^^
Det har han aldrig gjort, men han får lära sig det! :)

Här är våra ringar <3


Ni kanske tycker det är konstigt att jag har tagit bort min ring.
Men detta är jag och Jimmy överrens om!
Vi har pratat om detta och vi har kommit fram till att det är bäst så här.
Jag älskar Jimmy fortfarande lika mycket :*<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback