Tog håll i örat.. själv ;)

Hejhej!

Efter jag hade lakt upp mitt inlägg med bilder
tog jag och koka upp en nål och la isbitar i en plastpåse
och tog håll i vänstra örat ;D

För det första hade jag för liten nål
Och för det andra så hade jag inte "bedövat" örat så bra.
Och för det tredje så tänker jag inte ta om själv ;D

Så här ser det ut just nu..



Jag vet att jag har fula örhängen men jag ska köpa nya, när jag har pengar till det.
Måste ha äkta silver, eller guld helst.
Dom två längst upp kommer jag ju ändå aldrig byta (om jag skaffar äkta silver/guld)

Aja, nu ska jag väl glo runt på nättet en stund.
Får se om jag ska snacka med Jimmy sen i tel :*<3
På lördag den 14, säger hejdå till Lugnås på ett BRA TAG ;)
Jag, Jimmy och Fikus i en 1:a i Fagersta centrum.
Guuud så härligt det kommer bli! <3

Detta är Fagersta centrum :P


Det finns inte så många affärer där, men det är inte så långt till Avesta :P
Där finns det lite mer :P
Om man tar höger i korsningen och går någon meter så ligger
det några lägnheter och där ska vi bo :)
Jag kommer så klart ta kort när vi flyttar ni.
Jimmy och hans familj + vänner ska hjälpa honom att flytta på lördagen den 14 :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback