Torsdag 5 augusti -10

Godmorgon!
Åt nyss mina mackor, med ägg på ;)
Idag blir det väl att slöa, inte världens finaste väder ute...

Men i morgon åker jag till Lisa skulle jag tror.
Hoppas på att mamma och pappa kommer hem så
han har någon att vara med.. fast en natt klarar han sig själv.
Men då kanske han river sönder hela huset :S
Hahaha ne, men det gjorde han inte sist.
Sist så bajsa han och kissa han inom hus.

Men mamma och pappa sa att dom ska komma i morgon.
Skulle väl inte vara så fint väder på sjön så.

Menmen, får väl se om det blir någon fest i Ryd ;)
Även om det inte blir det ska jag åka till Lisa :D

På söndag kommer Hanna, henne har jag lovat!
(Hon som är gamla ägaren till Fikus)
Hon ville gärna hälsa på Fikus så det är klart hon får!

Jag ska i alla fall börja packa och städa här hemma...
Jenny och SeGa ligger ju och sover än :O
Så jag får väl vara tyst... :S


Kommentarer
Postat av: jenny

vi gick & la oss kl 4 så haha xd

2010-08-05 @ 12:38:35
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback